هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

روز ها میگذرند... من یک انسان هستم. یک انسان که سعی دارد بهتر شود، و هر روز با دیروزش فرق دارد. مینویسم تا این سیر تکامل را که هیچ وقت کامل نمیشود ثبت کنم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شاید حقیقت ندارم

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

این فکر که ممکنه یه سری موجود فضایی اون بالا هستن که دارن این سیاره و موجوداتش رو کنترل میکنن باعث سه‌ تا اتفاق در من می‌شه: ۱.نتونم دنیا رو جدی بگیرم ۲.هرموقع که رو به آسمون آرزو کنم حس احمق بودن بهم دست بده ۳.حس کنم حمال یه سری موجود هستم که به اهدافشون برسونمشون.

مورد سوم بدون وجود فرازمینی ها هم صدق می‌کنه. ما همواره حمال انساس های قدرتمند هستیم. و خودمون خیلی وقتا یا نمی‌فهمیم و یا یادمون می‌ره. و چه آرزوها که در راستای حمالیتمون میسازیم و هدف زندگیمون میکنیمشون.

حقیقتش هرچی فکر میکنم بیشتر می‌فهمم که این دنیا و اتفاقات توش خیلی کثیفه. و من دقیقا چرا باید تلاش کنم برای چیزی. ما یک وسیله هستیم که انسان های قدرتمند تر رو به اهدافشون برسونیم.

ولی یه چیزیو نمیفهمم. چرا اون انسان های قدرتمند میخوان به اون اهداف برسن. ته تهش چی نصیبشون میشه. مگه یه آدم چقدر پول و ثروت می‌خواد. یا مثلا... هیچی اصلا ولش کن. تاریخ خوندن باعث میشه بیشتر بفهمی چی داره میگذره تو این دنیا. الگوهای خاصی پیدا کنی که بشه باهاش آینده رو پیشبینی کرد.

آ.ش رو یادم میاد که سر کلاس که هر کس داشت هدفشو میگفت، اون هدفش این بود که یه آدم معمولی باشه با یه زندگی معمولی و یه شغل معمولی. شاید واقعا درستش اینه.

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • آدام

نظرات (۱)

همین که خیلیامون شاید اشتیاقی نداریم جای اون آدم قدرتمندا باشیم و درکشون نمی‌کنیم، اینکه ما داریم زندگیمون رو تو مسیرِ خواسته‌های اونا حروم می‌کنیم یکم بی‌معنی میکنه، یه جاهایی علایقمون در خدمت اونا هست به اجبار، ولی اینکه حتی علاقه‌مند شدنمون به بعضی فعالیت‌ها هم از بیخ برنامه‌ریزی باشه فکر نکنم

همون طور که یکی دوست داره مدیر باشه، یکی دوست داره یه کاری کنه که تحت نظر یه مدیری‌ام هست..

پاسخ:
میدونید من به خوبی درکشون می‌کنم. قسمت هایی از وجودم به شدت حریصه و از هیچی سیر نمی‌شه. ولی باز هم رنگ و بوی خواسته هام فرق داره. هرچند حرص حرصه دیگه. ولی اون چیزی که نمیفهمم رسیدن به ثروت بیش از حده. خب که چی. یا مثلا اینکه یکی بخواد رئیس جمهور جایی باشه بدون اینکه هدفش صلح جهانی باشه!
درسته هر کس استعدادی داره که منحصر به فرده و قابل برنامه ریزی نیست و برپایه‌ی ژنتیکه. ولی اینکه اون استعداد در راستای چه فعالیتی قرار بگیره میتونه برنامه ریزی بشه.
منظورم اینه که کسی که استعداد مدیریت رو داره چه فعالیتی رو مدیریت بکنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی