هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

روز ها میگذرند... من یک انسان هستم. یک انسان که سعی دارد بهتر شود، و هر روز با دیروزش فرق دارد. مینویسم تا این سیر تکامل را که هیچ وقت کامل نمیشود ثبت کنم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نامه به مامان

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ق.ظ

اینو قبل از خواب تایپ کردم و فرستادم به واتس اپ مامانم:

"مامان من خیلیییی دوستت دارم. تو خیلی خوبی‌‌. تو انقدر از خود گذشته ای که از دستت عصبانی میشم. تو فراتر از انسان هستی برای من. ای کاش میشد یه روزی یه جوری این همه خوبی تو رو جبران کنم. اما انگار هیچ جوری نمیشه. مامان ببخشید که خیلی وقتا ناراحتت میکنم‌. من خیلی خرم‌. این بهم خیلی عذاب وجدان میده. ببخشید که اونقدرا با محبت نیستم. بدون توی دلم همیشه عاشقتم. چون تو بهترینی برای من. بهتر از همه. اگه هر موقع دلت خواست با کسی حرف بزنی اگه غمی داشتی توی دلت اگه دوست داشتی مهربونی کنم باهات هر چیزی بود به من بگو. نذار هیچ حرفی توی دلت بمونه. من میتونم بفهممت. مامانی مهربونم."

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • آدام

نظرات (۵)

مامان منم خیلی خوبه ولی من اصلا اهل ابراز احساسات نیستم وگرنه نامت واقعا خوبه افرین

پاسخ:
تو هم اگه توی ابراز احساسات خوب نیستی توصیه میکنم بنویسی. خیلی خوشهال میشن.
  • سیمیا ‌‌‌‌‌
  • من اگر چنین چیزی برای مامانم بنویسم، می‌نویسه «بخواب بچه جون مخت عیب کرده» یا «مجبوری چاخان کنی آخر شبی؟» :|

    پاسخ:
    مامان من خودش میدونه من یکم چل میزنم ازین حرفا نمیگه بم=)))

    خب ممنون که بهم یاددادی اینطوری نوشتن برای مادرو :*

    اصلا یکی از دغدغه های زندگیم حل شد :|

    پاسخ:
    جدی جدی واقعنی؟=)

    تصمیم گرفتم منم برای مامانم همچین چیزی بفرستم. هر چند رابطه‌مون یکم خراب شده این روزا. از همدیگه دلخوریم. ولی تصمیم گرفتم یه قدم بردارم برای تغییرش. شاید همه چیز بهتر شه.

    ممنونم ازت. :))

    پاسخ:
    خیلی خوشهالم که تونستم یک تاثیر خوب بذارم. مشکلات با مامان هیچوقت پایدار نیستن مامانا خیلی سریع همه چیز رو فراموش میکنن. همه چیز بینتون درست میشه.
    ممنون از تو که این حس خوب رو به من دادی:)

    جدی جدی راستکی ^^

    پاسخ:
    پس چه خوب =)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی