هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

روز ها میگذرند... من یک انسان هستم. یک انسان که سعی دارد بهتر شود، و هر روز با دیروزش فرق دارد. مینویسم تا این سیر تکامل را که هیچ وقت کامل نمیشود ثبت کنم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ته شب

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

اثر ملاتونین روی مغزم... همه چیز داره تیره میشه. همه چیز یه حالت ترسناک به خودش میگیره. ترس دیدن کابوس من رو محاصره میکنه. گم شدن توی زمان.

بعد بیست و چند سال تازه دارم یاد میگیرم آهسته و پیوسته یعنی چی‌‌. عادت زوری به دست نمیاد. چند وقت پیش تو ویدیو کال از اون سر دنیا یه حرف قشنگ زد. گفت اگه از کاری متنفری مطمین باش بهش عادت نمیکنی. آدم به درد عادت نمیکنه. جمله اش که تموم شد تماس قطع شد. دیدم اشتباه میکردم که فکر میکردم میشه به زجر عادت کرد. سعی کردم یه جوری کار کنم که بهم فشار نیاد. که از کار متنفر نشم. انقدر خسته نشم که واسه هر روز کار دو روز استراحت بخوام. بهینگی رو در تراکم نبین. خیلی وقتا حجم اهمیت داره. کمیت کیفیت میاره‌. چه جمله آشنایی..‌‌‌. "کمیت، کیفیت میاره"

اثر ملاتونین... دیگه نمیتونم به نور صفحه گوشی نگاه کنم...

  • ۹۹/۰۵/۲۴
  • آدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی