هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

روز ها میگذرند... من یک انسان هستم. یک انسان که سعی دارد بهتر شود، و هر روز با دیروزش فرق دارد. مینویسم تا این سیر تکامل را که هیچ وقت کامل نمیشود ثبت کنم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دور دست

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۱۷ ب.ظ

توی یه مسیر بودم. مسیری که به اینجایی که الان هستم ختم میشد. مسیر جالبی بود. آدمای زیادی اونجا بودن. با من مهربون بودن. با من صحبت میکردن. خیلی هاشون بر این باور بودن که مسیر میان بر زیاد هست و به من پیشنهاد میدادن سرعتم‌ رو کم کنم؛ توقف کنم و توی یکی از خیابون های های فرعی بزرگراه کنارشون قهوه بنوشم.به صحبت هاشون گوش کنم و از زمانم لذت ببرم. انگار که قرار بود اون خیابون های فرعی به جای قشنگ تری ختم بشن. اما فقط سراب بودن.

خودم رو سرزنش نمیکنم. من فقط زیادی بی تجربه بودم. فقط زیادی راه رو بلد نبودم. بزرگراه زیادی شلوغ بود انگار برای من. 

  • ۹۹/۰۶/۰۸
  • آدام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی