هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

همه جای ذهن من

هیچ‌کجا

روز ها میگذرند... من یک انسان هستم. یک انسان که سعی دارد بهتر شود، و هر روز با دیروزش فرق دارد. مینویسم تا این سیر تکامل را که هیچ وقت کامل نمیشود ثبت کنم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قدرت-عطف

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ق.ظ

بستگی داره نگاهت به درد چی باشه، به شکست. بستگی داره با هر چالش چجوری برخورد کنی. بستگی به هیچ چیز دیگه ای نداره... اینکه تو بازنده باشی یا برنده. و این دو در بلند مدت اندازه گیری میشن.

بعد از هر سختی که تجربه میکنی احتمال اتفاق دو تا رخداد هست. رخداد۱ اینکه کاملا له بشی و تا مدت ها نتونی باهاش کنار بیای (بازنده) و رخداد۲ کنار اومدن باهاش و یادگرفتن ازش هست که بعد از این اتفاق به شدت احساس قدرت میکنی و با خودت میگی اگه از پس این براومدم از پس سخت ترش هم برمیام و با روی گشاده میری به سمت چالش های بیشتر. چون از هر تجربه یه راه باختن رو فهمیدی و دیگه ازش اجتناب میکنی. (برنده)

رخداد ۱ و ۲ نشونگر دوتا تایپ شخصیتی هستن که ۱ میتونه به ۲ تبدیل بشه. اما ۲ هیچوقت به یک برنمیگرده. درختی که رشد کنه دیگه کوچیک نمیشه‌. حتی اگه توی زمستون خشک بشه و برگ هاش بریزه.

شاید یه عده که منو میخونن یادشون بیاد شایدم یادشون نیاد. ولی چند ماه پیش نوشته بودم باید یه انفجار رخ بده باید من متحول بشم و همه چیز آماده ست... اما تحول رخ نمیده و من همچنان ساکنم... باید بگم تحول رخ داد. من یک مرحله رفتم بالا تر... و این یک نقطه عطف جدیده.

  • ۹۹/۰۶/۲۲
  • آدام

نظرات (۲)

تبریییککککک! D:

من اینجور موقعا حسابی خودمو تحویل میگیرم و حتما برا خودم هدیه میخرمممم ^^

پاسخ:
مگه اینجور موقع ها چقدر برات اتفاق میفته! 
مرسی:)

یک عدد تیپ یک شدیدا به تو غبطه میخورد 

پاسخ:
اختیار داری. تو اصلا تیپ ۳ هستی دو چیه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی